Registry Editor Software to unhide files and folders
   Site Map

Monday, February 15, 2010

Registry Editor Software to unhide files and folders

Registry Editor Software to unhide files and folders

Hidden files tool adalah salah satu portable freeware software yang sesuai untuk anda jika anda pernah mengalami situasi ini.

Beberapa hari yang lalu saya telah save file dengan nama registry editor tewak for windows 7 dalam format Microsoft words. Yang menjadi masalah bila saya cari file tersebut didapati file tersebut tiada dalam folder yang saya savekan nak taip semula memang mengambil masa beberapa harilah. Saya mencipta satu file words baru dengan nama yang sama dengan nama file yang hilang itu. Selepas itu computer keluar pop up untuk megesahkan adakah anda ingin gantikan file yang baru dengan file yang ada dalam folder tersebut. Itu membuatkan saya berasa was-was ini mesti computer aku sudah kena virus atau malware. Saya rasa anda juga pernah mengalami masalah yang sama seperti saya iaitu file yang disimpan dalam pendrive @ flash drive tiba-tiba hilang.

Post kali Ini bukanlah mengenai registry editor atau registry tweak tetapi juga melibatkan penggunaan freeware software untuk mengubah registry editor supaya file yang di sembunyikan oleh virus atau malware dapat di cari kembali. Freeware registry editor software ini mungkin berguna kepada anda terutamanya apabila file yang disimpan didapati telah hilang dari simpanan anda sebagaimana yang saya alami. Dan yang penting lagi freeware software to unhide file ini adalah portable jadi seperti biasa tak perlu install dalam computer jika ingin menggunakannya, extract dan run .exe filenya.

jika anda ingin pemcubanya Download Hidden file tool ( Hanya 29 KB) sekarang

Labels: ,

Share

0 Comments for Registry Editor :

Post a Comment

Registry Editor: Registry Editor Software to unhide files and folders